Hulp in het begin

Hallo medejagers, ik heb wat vragen waarvan ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden: Ik ben nu level 33 (bezig met Chapter 7) en weet echt niet meer wat ik moet doen (monsters doden, natuurlijk, maar verder???)
Bijvoorbeeld armor: is het nou handig om verschillende soorten armor te hebben? Ik heb nu hoofd en schouders van Anjanath, armbanden van Barroth, gordel van Pukei en broek van Girros, gewoon omdat dat de hoogste score had, maar is dat slim???
Dan wapens: door de Chapter volgorde en de Beast-serie, heb ik nu een Bone Gunlance 3 die 515 schade doet en een MrBeast Sword & Shield 3 die 517 schade doet, maar allebei doen ze geen water/bliksem/etc. schade. en alle andere wapens komen niet hoger dat 175 schade maximaal. Moet ik investeren in wapens met waterschade enzo? is het handig om van elke element soort een wapen te hebben? En hoe lang duurt het dan om die wapens ook op niveau drie te krijgen?
Nou ja, en ik forge nu ook alles wat ik kan maken, maar is dat wel slim???

☆Deze vertaling is gemaakt door ChatGPT.

"De beste bepantsering varieert afhankelijk van het wapen dat je gebruikt.

Een vaardigheid die voor alle wapens sterk is (met een hoge veelzijdigheid) is het verhogen van de crit-rate. Hier zijn enkele aanbevolen onderdelen:

• Hoofduitrusting van de Pukei-Pukei subspecies
  • Beenbescherming van de Kulu-Ya-Ku
  • Tailleuitrusting van de subspecies Rathian
  • Borstuitrusting van de Odogaron

Als je wapens met een element gebruikt, wordt aanbevolen om uitrustingen voor de taille en armen te gebruiken die Elemental Boost+2 hebben en die niet conflicteren met je crit-uitrusting.

Bovendien, als je een specifiek wapenstype hebt gekozen, is het een goed idee om uitrusting te selecteren die vaardigheden heeft die de sterke punten van dat wapen verder versterken."