提案/Suggestion
戦闘時はカメラを最大引きの状態で固定し、カメラの拡大縮小操作を廃止する。
現状/Current Status
戦闘時はカメラの拡大縮小が可能ですが、拡大することによる利点がない。
ロックオンボタンのタップと攻撃のタップが2本指操作と認識され、意図しない画面拡縮が起こっている。
戦闘時はカメラを最大引きの状態で固定し、カメラの拡大縮小操作を廃止する。
戦闘時はカメラの拡大縮小が可能ですが、拡大することによる利点がない。
ロックオンボタンのタップと攻撃のタップが2本指操作と認識され、意図しない画面拡縮が起こっている。
I agree. There’s little point in zooming in when not in gyro mode, and the game often zooms in just because my finger movements were too fast for it to register as separate actions, causing the game to zoom in instead of performing the intended actions and end up causing me to get hit because the game failed to respond to my actions correctly.
When using non-gyro mode, I always want to be zoomed out at the maximum.
Gyro mode remains unaffected by this request since there’s no zoom control in gyro mode.